دانلود آهنگ جدید پویا بیاتی به نام راز

دانلود آهنگ جدید پویا بیاتی به نام راز

متل قو موزیک

دانلود موزیک

motelghoomusic

دانلود آهنگ جدید

امروز :
تبلیغات






دانلود آهنگ جدید پویا بیاتی به نام راز
نویسنده : محمد بائوج دانیالی چهار شنبه 4 تير 1393 ساعت 17:59 بازدید 1748 بار


دانلود آهنگ جدید پویا بیاتی به نام راز با بالا ترین کیفیت

ترانه و ملودی : پویا بیاتی ، تنظیم : فریبرز خاتمی

 

Pouya Bayati Raz دانلود آهنگ جدید پویا بیاتی به نام راز

 

 

دانلود آهنگ با کیفیت 320

 

دانلود آهنگ با کیفیت 128

 

 

 

متن آهنگ جدید پویا بیاتی به نام راز

همه رازت یه طرف چشمای نازت یه طرف

ندیدم چشمی رو که تو نخه چشمه تو نرفت

یاد تو یار منه سکه بازار منه

من گرفتار توام عشق گرفتار منه

تو میخواستی بری آبم کنی

تو جوابم می کنی خونه خرابم میکنی

آخه لیلی تورو خیلی شبا کم داره دلم

آره غم داره دلم وای تورو کم داره دلم

همه رازت یه طرف چشمای نازت یه طرف

ندیدم چشمی رو که تو نخه چشمه تو نرفت

یاد تو یار منه سکه بازار منه

من گرفتار توام عشق گرفتار منه

♫♫♫♫♫♫

♫♫♫♫♫♫

زندگی بی تو برام ارزش خاصی نداره

ارزش اینکه به پاش یه لحظه وایسی نداره

تو که دوری با صبوری روزمو شب میکنم

من فقط پیشه تو موهامو مرتب میکنم

یا یه روز دق میکنم یا تورو عاشق میکنم

یا یه روز دق میکنم یا تورو عاشق میکنم

همه رازت یه طرف چشمای نازت یه طرف

ندیدم چشمی رو که تو نخه چشمه تو نرفت

یاد تو یار منه سکه بازار منه

من گرفتار توام عشق گرفتار منه


دیدگاه ها



نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:

نمایش کلیه نظرات